.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران خبر داد:
کشف 300 میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران
دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: درمجموع درسال جاری 300 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزشی کالای قاچاق کشفی 30 درصد بیشتر شد.

شمال نیوز: دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت : لوازم بهداشتی و پزشکی در زمره بیشترین کالاهای قاچاق وارده به این استان در سال جاری قرار دارد.

به گزارش شمال نیوز، علی پیرفلک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکثراین کالاهای قاچاق به خصوص لوازم بهداشتی و پزشکی از پایتخت به مازندران انتقال داده می شود.

به گفته وی لوازم خانگی، تلفن همراه و محصولات شیلاتی و خاویاری از دیگر کالاهای قاچاق با حجم بالا در این استان در سال جاری بود.

*کشف 300 میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران 

مشاور استاندارمازندران گفت: درمجموع درسال جاری 300 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزشی کالای قاچاق کشفی 30 درصد بیشتر شد.

پیرفلک افزود : این در حالیست که از لحاظ پرونده کالای قاچاق ورودی به این استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 43 درصدی مواجه بود.

* دستگیری حدود یکهزار قاچاقچی کالا و ارز 

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران گفت که در سال جاری یک هزار و 771 پرونده قاچاق کالا در این استان تشکیل و برای برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

پیرفلک افزود : در این ارتباط حدود یک هزار قاچاقچی کالا و ارز در مازندران دستگیر شدند که آمار دستگیر شدگان در مقایسه با سال قبل 12 درصد کمتر شد.

وی دلیل اصلی کاهش پرونده های کالای قاچاق و دستگیرشدگان را متمرکز شدن مبارزه با قاچاقچیان دانه درشت عنوان کرد.

* اجباری شدن بارکد برای جابجایی کالا 

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران گفت که از سال آینده تمام واحدهای پخش و توزیع کالا در استان صرفا مجاز به جابجایی کالاهایی می باشند که دارای بارکد( شناسنامه) تولیدی باشد.

پیرفلک افزود : برای کالاهای فاقد بارکد جهت جابجایی درداخل و خارج مازندران هیچ بارنامه ای صادر نمی شود واین کالا ها در زمره کالای قاچاق توقیف می شود.

وی شناسنامه دار شدن انبارهای کالاها در استان را از دیگر برنامه های پیشرو برای کاهش حجم قاچاق کالا برای سال آینده اعلام کرد.
براساس آمار در سال گذشته 170 میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد.

به گزارش ایرنا، براساس آمار در سال گذشته 170 میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.